Wednesday, February 14, 2007

Benaulium Goa III

nb koigile kommentaaridele panin vastused Benauliumi II osa kommentaaride alla

8 veebruar
Paev otsa rannas taas. Lained on vagevad ja soit laineharjal veelgi agedam. Nii hea on supisoojas vees liguneda.
Oosel hyppavad Andresele aknast suured amblikud pahe, puu otsas kisavad ahvid.

9 veebruar
Istume pool paeva rodul ja vaatame elu tanaval. Ei viitsi lillegi liigutada. Hangin endale hipikoti ja puksid. Juba kauplemine kapas, st koik hinnad jagan kahega. Saame jutule oma uue naabriga, age shotlane, kavatseb aasta otsa reisida, alles alguses. Onneseen.

10 veebruar
Kohalike bussidega soitma.
Naen elevanti. Lahme vyrtsifarmi. Seal ei suudeta uskuda, et tulime kohalike bussidega ja viimase otsa yldse jala. Leiame Ponda linnakesest ageda kohalike turu, ostan sealt muskaatpahkleid. See oligi paevaelamus. Koik need vyrtsid seal kottides, jahvatatud piprakaunad ja ei yhtki turisti, peale meie siis...

11 veebruar
Teine bussituur
Kaardile on margitud yks praamiliin yle lahe. Soidame sinna. Selleks vaja 3. kohalikku bussi. Ponev muidugi. Bussid kaivad iga kell ja igale poole ja suht igalt tanavanurgalt. Praamiliin muidugi kinni pandud, lausa pool aastat tagasi. Aga see laht taas omaette elamus, kohalikud kaivad seal vaatamisvaarsusi nautimnas.
Nb oosel yritas tuppa ronida yks kahtlane vibalik ja vorstjas kass.

12 veebruar
Pool paeva teeme rodul plaane. Shotlane argitab meid ikka Keralasse minema. Teine pool paeva rannas, juba hakkan pruuniks ka minema.

13 veebruar
Margao rongijaama bussiga, et Keralasse rongipilet saada. Saamegi.
Voitlen kohalike taksofonidega, mis mynte agaralt vastu votavad.

14. veebruar
6 tunnine jalutuskaik piki randa. Koik need krabid ja linnud, age!

Homme siis lahkume Goast algab taas rongisoit - Keralasse, Kollamisse. Sealt otsime oma joe ja paadiretke dzungli jmt elamusi.

Unknown said...

Ma loodan, et sa ikka teed kobedasti pilte :p

Ingrit said...

Mannu starti viidud ja Matul säras ta veel kui päike....ma loodan, et lõpuni välja nii :):)
Ilm muidu suht tuuline ja päike, mis peale starti välja tuli on ka ära kadunud. Aga võimas...isegi raja ääres. Aga küll sa juba tead seda tunnet :):)

aet said...

Jõudsime eile õhtul SriLankalt tgasi kodumaale . Kahju, et kokku ei saanud. Väga mõnus oli- päikesepõletused (ca´5 tuubi päevit. kreemi kulus),nüüd oleme pruunid,ookean- suured lained, kaupmehed, elevandid, isegi krokodilli nägime, varaanid, jne.,hästi palju probleeme hotellis (kuigi elasime*****tärnises), viimasel päeval lasime II korruse elektri välja (elektrik Marek).Kolme päevane tuur mööda saart oli huvitav ja väsitav, ronisime ka 2600 m mäkke(no teie saavutustega pole see võrreldav, aga tegime ilmselt väikese kiirusrekordi),I öö villas, II öö mägihotellis, III öö juba ookeaniääreses hotellis tagasi kuigi pidime hotelli vahetama( nendepoolne korraldus oli"võimas")ülejäänud aja päevitasime, möllasime lainetega,pealelõunased kokteilid, võitlus kaupmeestega jne. Tagasi sõit oli väsitav, meeletult pikkade lenujaamades passimistega kulus kokku üle 24 tunni.

Ingrit said...

Mina käisn nv Hiiumaa laidudel suuskamas :).Väga lahe ettevõtmine oli...
Meil lund ja külma veel jagub nii, et kui päikese alt tagasi jõuate saate ka veel käe valgex:)
Ja Udu, edasta oma soovid et saax 9ndax suurex vastuvõtux kõik ettevalmistada :)...aeg läheb õnnex kibe kiiresti.

Reet alias Uduvine said...

marju / pilte kui palju

aet/ me voitleme siin kaupmeeste ja muude olmeliste asjadega iga paev, lohutades end, see on ju india. pettused, korruptsioon jne lokkab. viimase suure shoki sain linnukaitsela kylastama minnes, looduskaitsest oli seal minu meelest asi kaugel, ahvid puuri pandud ja koik turistide raha jarel maiad, valetavad ja petavad sind aina. aga jah, mina ei taha mitte pruuniks minna, punaseks ja lillaks kyll, ei sobi mulle see lounamaa paike.

inx / saabun 8 marts kl 13.45 eestimaa pinnale. ei tea siis kuna ohtal tartu jouan. soovid > musta leiba, musta kohvi, musta shokolaadi... ja sopru naha muidugi...